Administrér alle dine supportsamtaler ét sted

E-mailbillet

Det er muligt at knytte et ubegrænset antal postkasser til alle Freshdesk-konti. På den måde kan du få adgang til alle din supportmails ét sted. Alle billetter der modtages i din helpdesk kan prioriteres, kategoriseres og tildeles automatisk. Medarbejdere kan samarbejde om et konkret problem ved hjælp af private noter. De kan også forhindre, at flere medarbejdere svarer på den samme forespørgsel ved hjælp af kollisionsregistrering-

Med serviceaftaler kan du forventningsafstemme med dine kunder, så de ved, hvornår de kan forvente at modtage et svar, og hvornår deres problem vil blive løst.

Administrér og løs alle dine support-e-mails fra én helpdesk
Integrer din telefonsupport i din helpdesk

Indbygget telefonkanal

Glem alt om investeringsomkostninger eller installation af hardware. Freshdesk giver dig mulighed for at installere et dedikeret callcenter i skyen med det samme. Det eneste, du skal gøre, er at købe et telefonnummer efter eget valg til priser fra USD 1/md., så får du en løsning, der omfatter alt lige fra automatisk optagelse af opkald, IVR-support og overførselsfunktionalitet helt gratis.

Det betyder også, at du kan få en lokal hotline til support i flere forskellige lande og foretage eller modtage opkald fra stort set alle steder i verden. Og hvis dine medarbejdere har brug for at viderestille deres opkald til deres mobiltelefoner, er det også muligt.

Live chat

Hjælp besøgende på din hjemmeside, supportportal eller i dine mobilapps, når de har behovet. Freshdesks integrerede live chat-løsning giver dig mulighed for at placere en chatboks på et vilkårligt sted, så du kan chatte med kunderne i realtid. Du kan oven i købet tage initiativ til dialog, før de selv gør.

Alle din chatsamtaler bliver automatisk arkiveret og kan konvertérs til nye billetter, så du ikke glemmer at følge op på en kundeforespørgsel.

Yd proaktiv support til besøgende på hjemmesiden med live chat

Feedback-widget

Freshdesks integrerede feedback-widget giver dig mulighed for at placere en supportbilletformular på din hjemmeside, i din app eller andre steder, dine kunder har brug for hjælp. På den måde kan dine kunder nemt oprette billetter i dit helpdesksystem, og de smarte forslag, som følger med din feedback-widget, popper op med relevante artikler om løsninger fra din vidensbase, så de får løst deres problem med det samme.

after
after
before

Integration med facebook

Kom i dialog med dine kunder på Facebook ved at gøre vidensbase og -forum tilgængelig for dine Facebook-fans med sidefanen til Facebook. På den måde behøver dine kunder ikke at forlade deres foretrukne sociale medie for at få løst et problem. Samtidig kan du holde styr på dine vægopslag og beskeder, direkte fra din helpdesk. Du kan oven i købet konvertere opslagene på din side og dine direkte beskeder til billetter automatisk. Alle kommentarer og vægopslag, der kommer fra samme person efterfølgende, vil også automatisk blive vedhæftet den rigtige billet som noter.

Integration med Twitter

Slut med manuel søgning på Twitter i et forsøg på at holde trit med al omtale af dit brand. Konfigurér i stedet Freshdesk til at finde alle de tweets, som er relevante for din forretning, og konvertér automatisk de relevante til billetter, som dit team skal arbejde på. På den måde kan du sikre dig at reelle supportforespørgsler dirigeres direkte videre til dit supportteam, samtidig med at du kan overvåge vigtige nøgleord, konkurrenter og trends, uden at du behøver at forlade din helpdesk.

Stream din Twitter-feed og resultater af nøgleordssøgning i din helpdesk

Selvbetjeningsportal

Knowledge base theme
Video theme
Feature roadmap theme
Community forum theme

Freshdesk hjælper dig med at skabe en supportoplevelse tilpasset dine kunder ved at oprette en portal, som matcher din forretning. Ikke alene kan du skræddersye brugergrænsefladen på portalen, så den ser ud til at være en del af din hjemmeside; du kan også aktivere enkeltlogon og give nem adgang til din portal.

Din supportportal er integreret i din vidensbase og -fora, så dine kunder skal kun forholde sig til ét sted, når de har brug for hjælp, eller når de skal finde svar eller drøfte ideer om dit produkt med gruppen. Den kan oven i købet optimeres til søgemaskiner, så dine kunder kan finde det, de har brug for, uanset hvor de befinder sig.

Support via app

Hvad gør dine kunder, når de bruger din mobilapp og har en supportforespørgsel? Med Freshdesks Mobihelp kan du besvare deres spørgsmål og løse problemer direkte i appen. Mobihelp integrerer support direkte i din iOS- eller Android-app, så du kan gøre OSS tilgængelige og tilmed chatte med brugere inde i selve appen. Øg kundefastholdelsen ved at løse problemerne her og nu. Du kan også få flere App Store-vurderinger ved at bede brugerne om at sende feedback på det rigtige tidspunkt.

Og den bedste del er, at Mobihelp medfølger ved køb af Freshdesk. Uden ekstra omkostninger. Du skal blot integrere SDK og begynde at yde support til dine kunder.

Vi elsker at arbejde med Freshdesk. De hjælper os med at holde styr på alle kundemails, tweets og Facebook-kommentarer. Derudover er de altid meget hjælpsomme og professionelle, når vi kontakter dem. De tager vores feedback til sig og sørger for, at vi er tilfredse.

Zuzana Bednarikova Codility
Sørg for, at din support er tilgængelig for dine kunder, uanset hvor de befinder sig
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?