Fokusér på at levere fremragende support, så tager vi os af din helpdesk

Sikker

SSL-krypterede servere med en tilgængelighed på 99,9 %, redundante backups og DDoS-afhjælpning, som beskytter dine data.

Skalérbar

Global infrastruktur og geografisk distribuerede netværk der leverer indhold, sikrer et højt præstationsniveau og fleksibilitet i teams af alle størrelser.

Tilgængelig hvor som helst, når som helst

Tilgængelig hvor som helst, når som helst, så dit team ikke er bundet til deres skrivebord. Ip-hvidliste til private helpdeske, anvendes til virksomhedskontorer.

Praktisk

Fuldt administrerede servere med automatiske gratis softwareopdateringer, vedligeholdelse og fejlrettelser hver uge.

Brugerdefinerede SSL-certifikater

Alle Freshdesk-konti leveres med et SSL-certifikat med jokertegn, som automatisk aktiveres for din standardsupport-URL-adresse, når du registrerer dig. Hvis du foretrækker at bruge dit brugerdefinerede domæne eller en pæn URL-adresse til din portal, kan du gøre det sikkert med et SSL-certifikat. For at gøre det endnu nemmere for dig kan du anmode om et SSL-certifikat og få vores hjælp til at aktivere det på din portal.

Betroet ip-adresse

Freshdesks funktionalitet til betroet ip-adresse giver dig mulighed for at lave hvidlister over specifikke ip-intervaller og kontrollere, hvem der skal have adgang til din supportportal. Hvis du ikke bryder dig om, at dine medarbejdere logger på, når de ikke er på kontoret, kan du begrænse adgangen ved at angive ip-adressen for dit netværk. Denne begrænsning kan udvides til dine kunder og kan anvendes til at forhindre, at en specifik brugergruppe får adgang til dele af din supportportal, fx din videnbase eller gruppe.

Betroede ip-hvidlister kan også kobles til et virtuelt privat netværk som en sikker og eksklusiv måde, hvorpå folk kan få adgang til din portal, uanset hvor de befinder sig.

Enkeltlogon med din egne legitimationsoplysninger

Hvis du allerede har en metode til godkendelse af brugere i din organisation, kan du konfigurér et script til enkeltlogon, som kan bruges sammen med Freshdesk, og anvende samme legitimationsoplysninger til at give adgang til din portal. Med enkeltlogon kan dine interne brugere nemt få adgang til din helpdesk uden først at skulle oprette nye konti eller indtaste deres adgangskode hver eneste gang.

Enkeltlogon kan også aktiveres, så det kan bruges sammen med interne databaser såsom ActiveDirectory eller andre brugerdefinerede valideringsmekanismer efter dit valg. Du kan også vælge at lade dine medarbejdere og kunder logge på med deres Google-, Facebook- eller Twitter-konti.

Hurtigere end øjet, supereffektiv og supervenlig; med Freshdesk er det en ren fornøjelse at håndtere billetter!

Stijn Verplancke Webdoos
Yd den bedste support uden at bekymre dig om at holde din helpdesk i gang
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?