Skab en selvbetjeningsoplevelse der understøtter dit brand

  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal
  • self service portal

Vidensbase

Med Freshdesk kan du hjælpe dine kunder med at få svar med det samme ved at oprette en vidensbase, som er tilgængelig, uanset hvornår behovet opstår. Del din tekniske dokumentation, produkttræningsmateriale, svar på ofte stillede spørgsmål og andre tip ét sted. Ved at oprette en videnbase vil du ikke alene øge kundetilfredsheden men også reducere antallet af billetter.

Derudover vil Freshdesk, når kunderne opretter en billet, automatisk vise mulige løsninger lige ved siden af billetformularen, hvilket reducerer løsningstiden og antallet af billetter yderligere.

Alle artiklerne i din vidensbase kan redigeres med komplet RTF-formatering og kan tilmed indeholde brugerdefineret CSS, HTML, Javascript, eller bedre endnu: animerede gif-filer. Du kan oven i købet optimere dem til søgemaskiner, så dine artikler er tilgængelige over alt.

Kundefora

Giv dine kunder mulighed for at hjælpe hinanden ved at stille et forum til rådighed, hvor de kan kommunikere med hinanden, stille spørgsmål, dele ideer og lære af hinanden. Du kan også indhente feedback om, hvad dine kunder kan lide, og hvad de ikke kan lide, samt hvad de godt kunne tænke sig at få tilføjet og ændret i kundefora. Og hvis et kritisk problem eller emne drøftes i gruppen, kan du konvertér indlægget til en billet og få dit team til at arbejde på en løsning med det samme.

Dine fora er åbne for både dine kunder og dine medarbejdere. Så dit team kan også deltage i diskussioner og fungere som redaktører, så du undgår spam i dine fora.

Du kan nemt tilpasse brugergrænsefladen og funktionaliteten på din portal

Farver og skrifttyper

Du kan nemt få din supportportal til at føles som en udvidelse af din hjemmeside ved at bruge samme farver og skrifttyper som på din hjemmeside.

CSS

Gem de elementer du ikke har brug for, eller ændr deres udseende ved at erstatte standardtypografien med din egen brugerdefinerede CSS.

Layout

Lav en komplet brugertilpasning af din supportportal vha. HTML, Javascript og Liquid Templating og få et nyt ansigt udadtil inden for bare få minutter.

Hvis du har brug for at finde ud af, hvordan du kan hjælpe dine kunder med at hjælpe sig selv og kontakte dig, hvis de har brug for hjælp, har Freshdesk værktøjerne til at gøre processen nem og hurtig!

Daniel Orr Rockstar Recipes
Skab en god supportoplevelse for dit brand
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?