Mål og øg præstationsniveauet vha. rapporter

  • Billetter der er svaret på - 23%
    Billetter der er løst - 43%
  • Billetter der er svaret på - 55%
    Billetter der er løst - 35%
  • Billetter der er svaret på - 23%
    Billetter der er løst - 44%
  • Billetter der er svaret på - 53%
    Billetter der er løst - 64%
  • Billetter der er svaret på - 43%
    Billetter der er løst - 76%
  • Billetter der er svaret på - 73%
    Billetter der er løst - 94%

Spor kundetilfredsheden vha. undersøgelser

Gør tilfredshedsundersøgelser til en fast del af dine supportsamtaler, og mål hvor tilfredse dine kunder er med din support. For hver billet du løser, hjælper Freshdesk dig med at indhente feedback direkte fra dine kunder og knytter denne feedback til din medarbejders præstation. Du kan vælge at sende undersøgelsen ud når du ønsker det, ligesom du kan sende eskalerende e-mails til supervisorer, hvis en medarbejder får en dårlig vurdering.

Tilfredshedsundersøgelser hjælper dig ikke alene med at fornemme kvaliteten af den support, dit team yder til kunderne og se, hvem der gør et godt stykke arbejde, eller hvem der har brug for lidt vejledning. Det er også en mulighed for kunderne for at dele deres ideer og forslag med dig.

Indsigter

Freshdesks rapporteringspakke omfatter 16 forskellige rapporter, som hjælper dig med at sætte datadrevne mål og spore de rigtige målpunkter. Den giver dig mulighed for at vurdere præstationer på flere forskellige niveauer - helpdesken, specifikke grupper, individuelle medarbejdere mv.

I hvert afsnit får du et detaljeret referat, så du kan gå i dybden med specifikke perioder, datapunkter og sammenligninger. Dermed har du de oplysninger, du skal bruge for at kunne træffe vigtige forretningsbeslutninger.

Øjebliksrapporter

Øjebliksrapporter hjælper dig med at holde øje med vigtige målpunkter for kundesupport såsom tidspunkt for første svar, løsningstid, manglende overholdelse af serviceaftaler for hele din helpdesk eller for specifikke medarbejdere. Få et hurtigt overblik over de vigtigste data i én samlet rapport.

Oversigtsrapport

Få et referat af billetter håndteret af den enkelte medarbejder eller gruppe den seneste måned. Du kan også måle den tid, der er brugt på billetter ved at se på tidsregistreringen i tidsregistreringsrapporten og finde ud af, hvor tilfredse kunderne er ud fra din kundetilfredshedsrapport.

Indlæs analyse

Begræns dig ikke til at analysere den generelle tendens for billetter modtaget i din helpdesk. Find ud af helt præcist hvordan de bliver besvaret, og om de bliver løst til tiden. Og nu du er i gang, kan du jo holde øje med nøjagtigheden af svar samt antallet af interaktioner.

Sammenligningsrapporter

Sammenlign præstationsniveauet for flere medarbejdere eller grupper af medarbejdere med dine vigtigste målpunkter. Du kan oven i købet finde ud af, hvem der arbejder på flest billetter, hvem der har de længste svartider, og hvilken gruppe der har det største antal uløste billetter.

Top-N-analyserapporter

Du skal blot vælge dit foretrukne målepunkt, så får du hurtigt et overblik over præstationsniveauet for de medarbejdere, grupper og kunder, der ligger øverst på listen, baseret på målepunktet. Du kan hurtigt identificere de medarbejdere og grupper der klarer sig bedst, og de kunder medarbejderne bruger mest tid på.

Telefon- og live chat-rapporter

Få et referat af hvordan dine medarbejdere håndterer opkald og chatsamtaler, hvor mange forespørgsler din helpdesk modtager, og hvordan hver medarbejdergruppe præsterer i disse kanaler. Du kan tildele flere medarbejdere til disse kanaler (eller fjerne dem) baseret på disse indsigter.

Med Freshdesk behøver vi ikke længere at fokusere på indsamling af oplysninger. Vi er i stand til at træffe beslutninger på oplyst grundlag baseret på vores dataanalyse. Investeringen er hurtigt tjent ind i form af indsigter, tidsbesparelser og kunderelationer.

Knowlarity
Skalér din supportfunktion i takt med at din forretning vokser
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?