Øg dit teams engagement og produktivitet

Bedst præsterende medarbejder

For rockstjerner med flest point pr. måned

Speed Racer

For de hurtigste løsninger i huset

Freshdesk

Customer Wow Champion

For dem der modtager flest smilies

Sharp Shooter

For medarbejdere som løser problemet i første omgang

Spilbaseret helpdesk

Uanset hvor meget dine supportmedarbejdere holder af at hjælpe kunderne, kan det hurtigt blive kedeligt at lave det samme igen og igen. Freshdesk gør dine medarbejderes arbejde spændende ved at tilføre et konkurrenceelement i form af spilmekanik i helpdesk. Med Freshdesk Arcade får dine medarbejdere mulighed for at score point for hver billet ved at konkurrere med resten af teamet om at vinde trofæer og badges. Dine medarbejdere har det sjovt, mens de hjælper kunderne, din helpdesk bliver mere produktiv, og dine kunder bliver betjent af glade medarbejdere. Kort sagt, en vindersituation for alle.

Du kan også bruge Arcade til at få dine medarbejdere til at fokusere på specifikke opgaver med henblik på at løse specifikke problemer. Med Freshdesk Arcade kan du forbedre de overordnede nøgletal og samtidig holde dine medarbejdere motiverede.

translation missing: da.productivity.block1.img_link

Effektive automatiseringer

Slut med at bruge tid og krudt på tilbagevendende opgaver der lægger enhver helpdesk ned. Freshdesk gør det muligt for dig at automatisere almindelige tilbagevendende opgaver, så dine medarbejdere ikke behøver at bruge tid på dem, men kan koncentrere sig om andre opgaver, der kræver deres opmærksomhed.

Automatisk afsendelse af billet

Alle billetter der modtages i Freshdesk kan kategoriseres, prioriteres og tildeles automatisk vha. Dispatch’r. Fejlrapporter kan sendes til udviklingsteamet og refusionsbilletter til bogholderiet - det er helt op til dig. Billetter kan oven i købet tildeles bestemte medarbejdere baseret på deres ekspertise.

Timebaserede handlinger

Frem for at gennemgå hundredevis af billetter og lukke dem én efter én kan du bruge Supervisoren til at angive regler for håndtering af tilbagevendende rutiner og vedligeholdelsesopgaver. Det betyder, at Freshdesk vil rydde op for dig og sørge for, at alt fungerer, som det skal.

Handlinger udløst af hændelser

Observatøren leder efter specifikke hændelser i din helpdesk og følger op på dem med enhver handling, du definerer for den pågældende udløsende hændelse. For eksempel kan du angive en regel om automatisk at genåbne en billet, hvis en kunde svarer på den. Det er ligesom at have en personlig assistent, der står klar til at hjælpe dig hele døgnet rundt.

Takket være Freshdesk er vores løsningstid hurtigere end nogensinde. Efter implementering af Freshdesk oplevede vores Net Promoter Score en markant stigning fra 3 til 9,6, hvilket resulterede i en stigning i opsalg på 25 %.

Paul Miller DoctorBase
Gør support til en sjov leg og sæt gang i helpdesk-produktiviteten på under én dag
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?