Tilpas din supportfunktion til forskellige produkter, sprog og tidszoner

Los Angeles (UTC - 08:00) Hello
Jakarta (UTC + 07:00) Salam
Brasília (UTC - 03:00) Olá
Berlin (UTC + 01:00) Hallo
China (UTC + 08:00) 您好

Support til flere produkter

Freshdesk gør det muligt for dig på en nem måde at yde support for et ubegrænset antal produkter via én helpdesk. Alle dine billetter kan helt problemfrit sendes til den samme helpdesk for at blive kategoriseret og knyttet til bestemte medarbejdere eller teams. Du kan oven i købet tilpasse specifikke regler for en opgave, forskellige e-mailmeddelelser og serviceaftaler mv. for hvert produkt.

Du kan også kontrollere, hvor meget dine kunder kan se. For hvert produkt kan du have en supportportal med en dedikeret vidensbase og et kundeforum. Du kan oven i købet tilpasse portalerne, så de afspejler din virksomheds forskellige brands.

Én verdensomspændende helpdesk.

Support på 26 sprog

Skal du holde styr på et flersproget team med én løsning? Vi skal nok hjælpe dig. Freshdesk leveres med support på 26 forskellige sprog og giver dig og dine medarbejdere mulighed for at tilpasse de enkelte sprog.

Support på tværs af tidszoner

Uanset om de befinder sig i Chicago eller Bangalore eller langt ude på landet, kan dine medarbejdere nu planlægge deres tid efter lokal tid, også selvom din helpdesk primært ligger i Berlin.

Flere forskellige åbningstider

Med Freshdesk kan du angive åbningstiden for hvert team baseret på vagtplan eller geografisk placering. På den måde kan bogholderiet holde fri kl. 17, mens akut support kan arbejde hele natten og dit team i Canada holde fri til Thanksgiving i oktober.

Flere SLA-politikker

Freshdesk hjælper dig med at oprette flere SLA-politikker og overholde deadlines for alle billetter. Alt efter dit behov kan du tildele forskellige serviceaftaler for hvert produkt eller hver afdeling eller virksomhed, som din helpdesk yder support til, og sikre, at dine prioriteringer og deadlines spores.

Du kan også vælge automatisk at sende eskalerende e-mails, hvis en af dine serviceaftaler ikke overholdes. Eksempelvis kan billetter sendt via Twitter eskaleres hurtigere, fordi kunderne forventer at få hurtigere svar på de sociale medier.

Det er helt fantastisk at tænke på, at vi inden for bare få timer kunne installere Freshdesk-løsningen, så den opfyldte behovene i samtlige af vores 22 butikscentre i Brasilien. Jeg har aldrig oplevet et værktøj så intuitivt som Freshdesk.

Fernando Wanderley Ancar Ivanhoe, Brasilien
Skalér din supportfunktion i takt med at din forretning vokser
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?