Sørg for, at alle problemer bliver løst med effektiv billettering

Brug kollisionsregistrering til at finde ud af, hvem der arbejder på din billet

Se status og tidsfrist for din billet

Brug private noter til intern kommunikation

Få kontekstafhængige kundeoplysninger direkte fra dine billetter

Send velformaterede svar med RTF-editoren

Se og administrér billetegenskaber med blot få klik

Fælles indbakke

Freshdesks fælles indbakke giver dit team mulighed for at samarbejde og løse problemer uden at komme i vejen for hinanden. Alle forespørgsler sendt til din supportmail bliver en billet i din helpdesk. Du kan nemt kategorisere og prioritere billetter og tildele dem til de rigtige personer i dit team.

Og du behøver ikke længere at bekymre dig om, hvorvidt flere medarbejdere svarer på den samme billet, for alle i dit team kan se, hvem der arbejder på hvilken billet samt billettens status. Det er så nemt at sætte op og bruge, at du vil kunne lukke billetten på kun få minutter.

Samarbejd og løs problemerne med en fælles indbakke
Definer, administrér og opfyld kundernes forventninger med SLA'er

Serviceaftaler

Brug serviceaftaler (SLA'er) for support til at definere, administrere og opfylde dine kunders forventninger. Med Freshdesk kan du definere billetternes prioritering samt krav til løsningstider, så dine medarbejdere ved helt præcis hvilke problemer de skal tage hånd om først, og hvor hurtigt kunden forventer svar. Alle billetter i Freshdesk følger din SLA-politik, og ‘deadline’ afhænger af deres prioritering. Når deadline for en billet er overskredet, sørger din helpdesk for, at medarbejderen bliver informeret om det.

Mobilapps

Med de gratis Freshdesk-apps til iPhone og Android har du din helpdesk ved hånden, uanset hvor du befinder dig. Svar på billetter, tilføj noter og udfør massehandlinger for billetter, mens du går på gaden eller venter på din mad på restauranten. Alt dette og meget mere helt gratis.

Freshdesk findes også i en responsiv, webbaseret version, som kan bruges til at få adgang til din helpdesk fra en browser på en hvilken som helst enhed.

Funktioner

Standardsvar

Slut med at bruge tid på at skrive de samme svar igen og igen. Sørg for at sende hurtige og ensartede svar på almindelige spørgsmål ved at oprette forudformaterede svar.

Anbefalede løsninger

Freshdesk giver dig automatisk smarte forslag til mulige løsninger lige ved siden af billetten baseret på nøgleord i billettens beskrivelse.

Massehandlinger

Har du brug for at tildele flere billetter til den samme medarbejder? Med massehandlinger kan du udføre handlinger såsom kategorisering, tildeling og sletning af hundredevis af billetter med blot få klik.

Genvejstaster

Freshdesk har en lang liste over nyttige genvejstaster, der skal hjælpe dig med at navigere rundt i din helpdesk, udføre hurtige handlinger og fremskynde store mængder almindelige opgaver.

Flet billetter

Har du nogensinde oplevet, at en kunde rapporterer det samme problem flere gange på forskellige kanaler, så der opstår forvirring? Det behøver ikke længere at være et problem. Flet alle relaterede billetter og løs dem på én gang.

Automatiseringer af scenarier

Automatiseringer af scenarier giver dig mulighed for at udføre en række opgaver for en billet. Markér en billet med høj prioritet, angiv dens status til afventende, og tildel den til udviklingsteamet med blot et enkelt klik.

Freshdesk er nemt at sætte op. Jeg er især begejstret for e-mailfunktionen og selvbetjeningsportalen, som er en fordel for både helpdesk og kunden. Jeg har set på andre lignende produkter, og efter min mening fik vi mest værdi for pengene med Freshdesk!

Alec Farquharson, Product Manager Aviolinx Communications and Services
Organiser din support på få minutter med Freshdesk
Få en gratis demo af Freshdesk

Hvad kunne du godt tænke dig at se i demoen?